niedziela, 19 października 2014

Cześć :)

Witajcie kochani!
Jestem Gosia, mam 15 lat. Postanowiłam założyć tego bloga, ponieważ sama spędzam dużo czasu na przeglądaniu blogów o tej tematyce. Autografy zbieram od niedawna i nie mam ich dużo, ale te które udało mi się zdobyć postanowiłam wam pokazać. Większość z nich to te od skoczków, i zdobyłam je w Wiśle na lgp. Mam nadzieję, że niedługo moja kolekcja się powiększy, bo zaczęłam wysyłać prośby o podpisy. Jak na razie wszystkie które posiadam zdobyłam osobiście.
Cieszę się, że wreszcie założyłam tego bloga i będę mogła pokazywać wam moje zdobycze. Posty planuję dodawać co kilka dni. Fajnie, gdyby znalazło się chociaż kilka osób które będą odwiedzały regularnie mojego bloga, byłoby mi bardzo miło. :)
Jak na razie to tyle ode mnie. Do następnego postu
Gosia xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz